Sunday, October 30, 2005

bangkai

Demi untuk menyambut Hari Raya dengan gembira, kita di Malaya biasanya akan bersedih. Dengarkan takbir Raya versi Malaya, kita ke kubur di pagi Raya dan perhatikan bait-bait puisi di dalam kebanyakkan lagu Raya. Semuanya bertemakan kesedihan. Kita bersedih untuk bergembira. Hal ini yang unik untuk rakyar Malaya atau mungkin juga untuk Malaya dan Indonesia.

Jadi untuk itu, saya akan menceritakan kisah sedih bagaimana kehormatan saya di cabul satu masa dulu.

Kisah hitam di dalam kehidupan saya bermula satu pagi yang aman. Saya masih ingat pagi itu di masa burung-burung riang bernyanyi, matahari pagi sedang rancak menyuluh vitamin tetapi saya merasakan sedikit tekanan di dalam perut sebelah kiri.

Saya membuat panggilan kepada Dr. Mahmood kawan saya. Saya menceritakan tentang kesakitan tersebut. Dia menggesa saya supaya segera ke kliniknya.

Kesakitan yang saya alami semakin teruk, saya memandu di dalam keadaan separuh sedar. Mujur benar klinik Dr. Mahmood cuma kira-kira limabelas minit perjalanan.

Sampai di klinik, saya di baringkan. Dr. mahmood menekan-nekan keseluruhan perut saya, apabila sampai kebahagian yang berpenyakit, saya terlompat dari katil sambil sedikit menjerit kesakitan.

Dr. Mahmood berpendapat yang saya perlu segera di hantar ke hospital. Mulanya dia hanya menulis sedikit nota untuk saya bawa ke hospital, tetapi akhirnya beliau mengambil keputusan untuk menghantar sendiri saya ke hospital. (begitulah pentingnya saya kepada Dr. Mahmood)

Tiba di hospital saya di berikan keutamaan oleh para petugas mungkin kerana saya di bawa terus oleh Dr. Mahmood yang pernah bertugas di hospital berkenaan. Dan bermulalah pencabulan terhadap saya. (sigh)

Saya di masukan ke wad.

Yang mula-mula mencabul saya adalah seorang petugas hospital. Wanita. Mungkin kerana tidak dapat mengawal perasaan setelah melihat kekacakan saya, beliau lantas mengarahkan supaya saya mencukur err.. (saya sedang mencari perkataan yang tidak lucah di sini) rambut di sekeliling alat pembuang sisa toksik saya. ( saya yakin beliau mempunyai minat yang pelik terhadap hubungan intim)

Saya kemudian di bawa ke sebuah bilik yang di lengkapi dengan bermacam-macam alatan teknologi tinggi. Saya di baringkan dan beliau mula melumurkan kawasan bawah pusat saya dengan sejenis gel. Dia kelihatan amat gembira. Dengan menggunakan sejenis kanta terus dia mula meraba-raba keseluruh kawan bawah pusat saya dengan alat tersebut. Alangkah terkejutnya saya apabila saya dapati semua perlakuan ini di rakam! Sumpah! saya melihat sendiri gambar-gambar yang disiarkan secara langsung ke kaca televisyen di depan saya. Saya berdoa agar rakaman itu tidak sampai kepada tokey wayang kongkek atau lebih teruk lagi kepada Polis! (dan saya bersyukur kerana sampai hari ini rakaman tersebut masih belum tersebar)

Setelah beberapa lama (saya tidak ingat kerana saya cuba memperdayakan diri sendiri dengan mengatakan ini semua tidak berlaku), beliau mengarahkan supaya saya membersihkan diri dan pulang ke wad. Saya angguk dan seperti di pukau mengikut semua arahannya. (saya yakin saya sebenarnya telah di berikan ubat khayal di dalam minuman saya)

Sangka saya semuanya telah berakhir, rupa-rupanya tidak. Esoknya seorang pemuda yang agak comel datang berjumpa saya. Dia memperkenalnya dirinya sebagai doktor. (saya tahu dia cuba menipu saya kerana dia cuma seorang pelajar perubatan bukannya doktor betul).

Dia juga mengambil kesempatan ke atas diri saya. Yang paling memalukan adalah ianya berlaku di khalayak ramai. Saya di cabul di tengah-tengah wad. Walaupun dia cuba melindungi perbuatan perbuatan terkutuknya dengan langsir senipis kulit bawang, saya yakin semua mangsa lain di sekeliling saya tahu apa yang berlaku.

Saya tidak mahu menceritakan apa yang berlaku kerana ianya amat memalukan saya. Cukuplah sekadar saya mengatakan yang pemuda comel itu menggunakan sarung tangan getah.

Setelah selesai, beliau mengatakan yang beliau masih belum puas dan berjanji akan datang lagi esoknya. Saya memberanikan diri bertanya apakah yang akan dilakukan esok. Beliau dengan senyuman mengatakan yang beliau perlu memasukan kamera melalui jalan depan setelah apa yang beliau lakukan melalui jalan belakang tadi tidak memuaskan nafsunya.

Saya terdiam.

Malam itu saya mengambil keputusan untuk melarikan diri dari neraka ini. Saya kumpulkan semangat saya dan ketika semua mangsa lain sedang tidur dan para pencabul sedang ralit dengan tugas masing-masing, saya melarikan diri.

Saya bebas. Tetapi merasakan diri saya sangat kotor setelah di perlakukan begitu. Saya merasakan diri saya hanya sebagai alat pemuas nafsu. Saya mandi berkali-kali.

Setelah beberapa tahun peristiwa hitam itu berlaku, Saya masih di ingati oleh semua penjahat-penjahat tersebut kerana setiap kali ada sahabat-sahabat saya yang terpaksa ke hospital itu, nama saya akan di sebut. Saya menjadi lagenda sebagai satu-satunya mangsa cabul yang berani melarikan diri. Lagenda kerana di cabul! hina sungguh saya ini...

Sekarang saya boleh berhari raya dengan gembira kerana saya telah bersedih dengan mengingati peristiwa hitam tersebut.

(Peristiwa hita ini berlaku sama tarikhnya dengan pemecatan Anwar Ibrahim. Saya mendapat tahu mengenainya apabila mangsa di katil sebelah bertanya benarkah Anwar Ibrahim di pecat).

EID MUBARAK SEMUA.

p/s: oleh kerana ada yang tidak senang dengan ayat-ayat yang saya gunakan di bawah, di sini saya masukan perkatan lain sebagai ganti.

anak haram- anak tunastatus
kote - alat kelamin lelaki
zina - laga lubang kencing

jika masih ada perkatan yang menggangu emosi kalian sila beritahu saya, saya akan tukar.

10 comments:

dith said...

Kalau semua ini dianggap sebagai pencabulan, maka saya ni juga dikategorikan sebagai pencabul ye?

Sungguh 'convenient' nya cerita AJ ni sampai serentak terjadi dgn pemecatan Anwar Ibrahim yek? Ish ish pandai buat kiasan.

dith said...

p.s. Perasan tak tajuk entries AJ sudah membuat satu ayat: Bangkai ayam semuanya mati hati....

Atau memang disengajakan?

loppiess said...

cakaplah aj, selucah mana pun janji ini bukan cerita porno yg menceritakan dua orang berlainan jantina melakukan hubungan badan.

dulu A.LTalib cakap 'ini blog den'..so suka hati den lah. janji kau rajin menulis.

aku ada cadangan untuk sebutan yg lebih enak,
anak haram - anak belum halal
kote - zakar yg baik
zina - senggama belum halal.

aku cuma cadangkan..terpulang pada engko.

Leyla Shuri said...

AJ,
Jgnlah dirisaukan sangat dengan anak2 tunastatus dlm dunia ini,
jgnlah bersedih untuk bergembira...peace!

Selamat Hari Raya.

jamrihusen said...

selamat hari raya.

aeyjay said...

erm ..

June said...

espresi minda!

Anonymous said...

Enjoyed a lot!
»

Anonymous said...

This is very interesting site...
»

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. Cisco certification revoked 2b legal help free cgi hosting 2001 mazda 626 transmission fluid change rhinoplasty male Featured website affiliate program of the month Boat gel coat maintenance pills penis venlafaxine night sweating Power wheel chair replacement arms nexium best price Waterbed frames plans 1st for beds Bmw plate bracket Old cooper tire sign sex posistions to enhance pleasure http://www.bingo-supplies-5.info Port charlotte malpractice attorney Apple mac dvd player v3.2 download Weight loss business insurance free telephone conferencing