Wednesday, August 05, 2009

politikus marsli n.o




'Marsli patut dihukum bunuh...' tulis saya dulu mengenai kulit bukunya. Maka dengan itu,saya telah melibatkan diri dengan buku beliau.

Dengan gatal mulutnya saya menawarkan diri semasa beliau berkunjung ke studio untuk membuatkan kulit buku yang baru untuk beliau dan beliau terima.

Nah! itulah hasilnya. Kulit buku pertama saya. Dibuat dengan bantuan grafik Abdullah 'acai' Hamdan,seorang pelukis yang jika serius,boleh jadi amat terkenal.

Oh! Marsli sendiri belum melihat gubahan ini. Entah suka entah tidak.

Apa macam? Kamu rasa Sinaga-naga akan bunuh dirikah? Dan.ya! Puan Ainon PTS,saya juga menerima tempahan untuk gubahan kulit buku. Harga boleh dibincangkan.


ps: untuk membeli buku Marsli,sila klik iklan disebelah.
dan terlupa saya mahu memberi tahu yang hanimomo mengajar saya bagaimana menukar file adobe ke jpeg. terima kasih hanimomo.

dan lagi baca tentang hebatnya javidnamah,namah ye,bukan niamah disini.

10 comments:

hanimomo said...

ekhem.

Ahmad Belia said...

bro, hodoh laa. macam tak laku kalu jual...

tehOnipis said...

abstrak dalam jelas! perasaan.

sinaganaga said...

the idea is there, tapi tak sampai. :)

Unsunghero said...

Bro AJ...macam semua bende nak dibuat sekarang ni :)

Anonymous said...

Bro keh nampok itu wajah Elton jhon:)(ubi)

Unknown said...

AJ, kawan nak jugak buku sajak2 suci demo. macamana? fotostat pun takpo. kalu tak dapat jugak, kawe akan buat sajak2 lagi lucah, lagi gila, lagi fantastik (guna nama demo, sebab ada komersial value)

norzailina said...

Salam, AJ.
Tentang kulit buku itu, satu kelainan yg amat menyegarkan...
Interesting sungguh.

aryshdanea said...

buruk betui ganbo tu

MARSLI N.O said...

aj: AKU SETUJU apa yang sinaganaga cakap.Jadi aku tak setujulah nak pakai cover macam gitu. Untuk satu novel cantikla. tapi untuk antologi cerpen itu tak sesuai. Sebelum aku bunuh kau baik tukar semula ke cover lama atau kau tolongla buat yang lebih-lebih surealis.