Thursday, August 18, 2011

mari bersalam


kami nak tunjuk cara-bersalam









ps:



20 comments:

Tok Rimau said...

Entri terbaik sepanjang blog ni dibuka. :-)

bujal X said...

gambar terakhir sungguh ironi~~

Menteri Penerangan, Komunikasi dan KEBUDAYAAN katanya~hihi~

mirachantek said...

hahah bab agama lain punya cara tu kelakar betul

Waqheh said...

steady...

RUMPUT HIJAU said...

Salam penuh erti dan makna.
Begitu juga dengan jari kelingking pakcik tu....

Anonymous said...

lol suka sangat & setuju dgn tok r!

-raft-

Anonymous said...

tok rimau dan raft nak kena lempang.
ps: raft hidup lagi?



bukan abdullahjones-uhuk-

mae said...

bari tau fungsi jari kelingking tu termasuk dalam seni budaya jugak.

Anonymous said...

assalamualaikum. AJ, entri paling ringkas dan senang nak faham. yang lain, tinta ambil masa 3 hari untuk habiskannya ...KHEH! =)

Hashim Zabidi said...

Jari kecik untuk orang kecik.

Fai Zakaria said...

Paling tak paham kenapa bebudak sekarang salam letak tangan kita kat dahi... Bila ingat balik, masa kekecik dulu, tak pulak ada orang buat cenggitu.

Da tetua ni pun, bila bebudak kecik ni salam cenggitu - tak reti lak nak tego cemana. *haih* Mesti kena bagi link ni kat semua sekolah nampaknya.

jawa peranakan said...

jari kelingking gua biasa bikin korek hidung..

Anonymous said...

Agaknya tangan orang tua terlalu busuk (sbb byk dosa). Tu sebab budak-budak tak suka nak cium tangan orang tua dah.. uhuk!

-sayangMOK-

saorangorang said...

terbaikk pak jones!

p/s: ramai juge budak2 yg salam cium tangan sendiri.

Anonymous said...

Yang salam letak tangan kat dahi tu cam org Filipina...tp ramai org kita yg wat camtu skarang...huuhu

Unsunghero said...

Salam...comel anak-anak AJ ni :)

citoe said...

haha.. terbaikla pok dolloh./.

matahati said...

bila mau update daa...tak habis raya lg ka?

Bunga Rampai said...

Salam Aidilfitri Pak AJ :)

maCy said...

entri ni. sangaaaaaaaat terbaek.

dan ini serius. :)